Etiketter

torsdag 12. august 2010

Rips og planleggingsdag.


Mannen og ungene plukker litt rips hver dag. Jeg legger det i fryseren, og når alt er plukka skal det bli saft og gele. Jeg har vært hjemme med ungene idag pga planleggingsdag i barnehagen. Vi har kosa oss og bakt bananmuffins som ble spist med mjølk til ute i paviljongen. Etter tomatsuppe og ovnspannekake til middag - mor i huset orka ikke stå og steike opp pannekaker (men ovnspannekake ble også godt mottatt - blir nok det her oftere) - dro jeg og frøkenen på tre til Jorekstad Fridtidsbad for en dukkert. Vi bada over en time, både ute og inne. Og jeg kan love at hu sovna fort og godt når vi kom hjem! Orka ikke se ferdig barne-tv engang.... Så da skal jeg igang med å lese. Tar en mastergrad på deltid, og skal jobbe ca 120 % i vinter..... Så da nytter det ikke med skippertak. Må begynne nå for å komme inn i flyten.
Tuddelu!


1 kommentar: