Etiketter

fredag 30. juli 2010

Ugler i mosen.....

....nei, på hageportalen var det visst! I flere netter har det vært noen fugler som har bråka veldig i hagen om natta. Og i kveld våkna lille frøkna på tre, og fikk ikke sove igjen pga av lydene. Jeg gikk da for å se hva det var - og overraskelsen var da stor da det satt to STORE fugler på toppen av hageportalen. To ugler som satt der og flørta. Ikke noen vanlige uglelyder, men skikkelig "kurring". Så fløy de bort og satte seg på paviljongen. Tydligvis ikke bare jeg som syns vi har fått fine ting i hagen! (Når jeg tenker meg om begynte de å komme når vi fikk opp paviljongen og portalen). Dessverre klarte vi ikke å få tatt bilde av de flotte fuglene. Men artig var det.

Tuddelu!

2 kommentarer:

  1. ugler i hagen, der har du en av mine uførløste hagedrømmer :) Så flott en opplevelse å få i hagen da!

    SvarSlett
  2. Koselig med ugler i hagen, men kanskje ikke når de holder dere våkne om natten....

    SvarSlett