Etiketter

lørdag 17. juli 2010

Snart, snart.....

...blomstrer det i det nyanlagte bedet! Gleder meg! Kan nesten ikke vente. Er jo ganske stusselig her etter at gravemaskina røska litt opp her, så nybedet er en glede. Den nye hostaen "Patriot" er snart i blomst. At blomsten passer til fargetemaet i bedet må jeg innrømme at er mer flaks enn dyktighet - for noen hostaekspert kan jeg ikke påberope meg å være! Rosen "Bonica 82" fikk litt sol idag, etter mye regn, og snart er den også klar til å åpne seg.



Ett bilde av akeleien jeg sådde for noen år siden. Kun ett par blomster igjen på den nå - den fikk litt hard medfart i flyttinga når gravemaskina var her. Men den kommer nok igjen. Den har vært skikkelig frodig i alle årene jeg har hatt den - glad i den! (Beklager litt utydelig bilde!)



På framsiden av huset står "Nina Weibull" og er kostbar. Står der som en sjenert frøken og rødmer før hun har tenkt å åpenbare seg som the lady in red.


Vi har jobbet litt ute idag også. Jeg har gravd litt mer der paviljongen skal stå. Viser også ett bilde av de store steinene vi heisa ut i går. Har tenkt at de bare skal ligge der på siden. De skal få en god vask, og vakre blomster rundt seg.



Mannen har begynt å mure kantstein for å skille plenen og grusen som skal ligge inntil huset.


Tilslutt ett bilde av klematisen "Warzawa Nike" som fortsatt står i potte og venter på å få anvist plass i hagen.


Tuddelu!

1 kommentar: