Etiketter

mandag 26. juli 2010

Mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt.....





Her er litt flere bjørkehjerter.  Jeg har min favoritt blandt disse tre...












Dette hjerte er det største - ca 108 cm. Laget med ståltråd, men uten pynt.


Dette hjertet er ca 48 cm, og ståltråden har paljetter og perler i lilla/rosa nyanser.


Det siste hjertet er litt løsere og frodigere i stilen fordi det er laget kun med kvister - helt uten ståltråd. Det er ca 82 cm.

Jeg har som sagt min favoritt. Hvilket hjerte likte DU best?

Tuddelu!

5 kommentarer:

  1. Jeg likte det siste hjertet aller best.Har aldri laget bjørkehjerter før,men det må jeg absolutt prøve!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Jeg likte det nederste! Skulle hatt noen såne til bryllupet jeg skal "style" altså. Hva tar du?

    SvarSlett
  3. Det kan vi snakke om Mari!

    SvarSlett
  4. Jeg skal jobbe litt i morgen, men kanskje dere har lyst på besøk av oss en av de nærmeste dagene?

    SvarSlett