Etiketter

fredag 23. juli 2010

Egenprodusert

I morra skal vi i 75-årslag til min manns mormor. Og hva gir man da? Jeg har alltid vært for egenproduserte gaver, men har aldri fått det helt til. Men denne gangen har jeg lagd noe jeg kan stå inne for! Som før nevnt er tomta vår omkranset av hengebjørk, og det innbyr jo til å lage bjørkehjerter. I sommer har jeg laget endel, og 75 års jubilanten får ett hjerte som er pyntet slik jeg tror hun vil like det. Orkideen er av plast. Kunne laget en skjult vannbeholder og brukt friske blomster, men jeg tenkte at til denne jubilanten var det mer praktisk med noe man slipper å ha noe "vedlikehold" med. Var på Plantasjen for å kjøpe vikletråd, og der fant jeg duftposer. Dvs poser av papir. Syns det var litt stusselig å gi bort i papir, så i kveld kasta jeg meg rundt og sydde en stoffpose av noe stoff og blonder jeg hadde liggende. Resultatet ble ikke perfekt, men helt ok. Satser på at damen ikke leser bloggen, og viser derfor bildene allerede idag .

Ser at bildene mine ikke er helt ok i fargen - men dere får da ett inntrykk.

Ellers har dagen vært brukt på Snilsberg Familiepark i Gaupen. Kjempefint sted å ha med ungene! Anbefales!                               

Tuddelu!  

2 kommentarer:

  1. Du altså! Du svinger deg rundt! Det får`n si :) Jeg skulle hatt noen sånne hjerter til et bryllup jeg skal "style" i september jeg....Tar du på deg oppdrag/selger du bjørk? :D

    SvarSlett
  2. så flink du er:)kjempefint hjerte! Hatt planer om å lage slike ganske lenge, men sliter med å finne den hengebjørka da...får se til jul;)

    SvarSlett